Zaalverhuur: fuifzaal OostCampus

Beschikbaarheid bekijken of reserveren

Praktische info

  • Adres: Siemenslaan 1, Oostkamp
  • Contactpersoon: Praktische afspraken kan je maken met medewerker Dirk Plovie, Onthaal OostCampus, 050 819 814, info@oostkamp.be
  • Sleutels: Het openen en afsluiten van de zaal verloopt via de conciërge van OostCampus. 

Capaciteit zaal

  • oppervlakte: 1.150 m²
  • max. toegelaten personen, zonder tafels en stoelen: 1.725
  • max. toegelaten personen, met stoelen: 1.437
  • max. toegelaten personen, met stoelen en tafels: 1.150 

Beschikbaarheid

  • De fuifzaal wordt ter beschikking gesteld tussen vrijdag 17 uur en zondag 17 uur.
  • We gaan bij de organisatie van een evenement uit van het gebruik voor 1 avond. 
  • Voor feestweekends kan het College van Burgemeester en Schepenen uitzonderlijk gebruik van de zaal toestaan vanaf vrijdag 12 uur. 

Waar zorg je als organisator zelf voor?

  • Voldoende mobiele toiletten op de voorbehouden plaats (buiten).
  • Voldoende fietsrekken. Hiervoor staan hekkens ter beschikking.
  • Klank- en lichtinstallaties. Klankkasten moeten naar het midden van de zaal gericht worden.
  • Gescheiden inzameling van afval (glas, papier, PMD en restfractie).
  • Voldoende afvalzakken.
  • Podium, tafels, stoelen en ander meubilair.
  • Kapstokken, tafels, kassa en alle voorzieningen voor een vestiaire.
  • Twee volwassen verantwoordelijken ter plekke die de hele fuifperiode nuchter blijven.
  • Een systeem van leeftijdscontrole voor het schenken van alcoholische en sterke dranken.
  • Security (volgens de richtlijnen van het fuifcharter / de politie).
  • Alle nodige vergunningen (SABAM, Billijke Vergoeding, sterke drank ... ).
  • Verzekering BA.

Drank

  • Als gebruiker bestel je het vermoedelijke gebruik van dranken bij een brouwer naar keuze.
  • De verbruikte dranken worden aangerekend aan het Autonoom Gemeentebedrijf (AGB) en worden vervolgens, samen met de kostprijs van het huren van de zaal, aan jouw vereniging doorgerekend.

Gebruik afvalcontainer

  • Kostprijs: 30 euro. 
  • Sleutel van de afvalcontainer: afspreken met en afhalen bij de conciërge: Ingeborg Gilté I tel 0470 234 488 I ingeborg.gilte@hotmail.com
  • Na gebruik verwittigt de conciërge het Onthaal in OostCampus.
  • De kostprijs wordt samen met de huur van de zaal gefactureerd. 

Kostprijs

Hoe wordt de prijs berekend?

De huurprijs is afhankelijk van de categorie:

  • Categorie 1 = Oostkampse verenigingen, instellingen en scholen: 750 euro
  • Categorie 2 = Niet-Oostkampse verenigingen, instellingen en scholen: 3.000 euro
  • Categorie 3 = Bedrijven en commerciële activiteiten: 3.00 euro

Andere prijsafspraken

  • Feestweekend: 250 euro per bijkomende activiteit
  • Voorschot: 1.000 euro
  • Bijkomende schoonmaak: 35 euro per uur per persoon
  • Waarborg: 
    • Categorie 1: 500 euro 
    • Categorie 2: 750 euro
    • Categorie 3: 750 euro