Aanvraag attest van hoofdverblijfplaats
Aanvraag attest van hoofdverblijfplaats met historiek in 8020
Aanvraag attest van hoofdverblijfplaats met volledige historiek
Inhoud
Een bewijs van woonst (of attest van inschrijving) bevestigt dat een inwoner ingeschreven is op zijn adres in de gemeente.
Het bewijs bevat een aantal persoonlijke gegevens zoals:
- naam en voornamen
- plaats en datum van geboorte
- adres
- burgerlijke staat
- nationaliteit
- de datum sinds wanneer je op het adres woont.
Je kunt ook een bewijs van woonst aanvragen met de historiek van je vorige adressen, in de gemeente en/of daarbuiten.
Voorwaarden
Wie kan het attest aanvragen?
- jijzelf
- een derde persoon die in het bezit is van een aanvraag opgesteld door een advocaat, een vrederechter, een juridische dienst ...
- een derde persoon op voorwaarde dat die in het bezit is van een volmacht en de identiteitskaart (of kopie ervan) van de aanvrager.
Procedure
Hoe aanvragen?
- via het digitaal loket of
- je komt persoonlijk naar het Onthaal in OostCampus
Wat meebrengen
Identiteitskaart