Tevredenheidsmeting 2021

Tevredenheidsmeting (grote weergave)

Hoe denken jullie over onze dienstverlening? Slagen we erin om jullie elke dag een uitstekende dienstverlening aan te bieden? Wat doen we goed? Wat kan beter? En waar moeten we in de toekomst op inzetten?

Om dit te weten te komen, organiseren we een tevredenheidsmeting. Deze loopt van 1 tot en met 30 april. Ben je ouder dan 16 én inwoner van Oostkamp? Laat dan zeker je stem horen. Het duurt maar 10 minuutjes.

Hoe deelnemen?

  • Online: ga naar de vragenlijst
  • Op papier: te verkrijgen in OostCampus, aan het Onthaal of neem contact op om een
    exemplaar toegestuurd te krijgen.

We gaan aan de slag met de resultaten en houden jullie op de hoogte van wat we aanpakken en hoe we onze dienstverlening nog verbeteren. Want de dienstverlening, die maken we samen! In september leggen we jullie de eerste resultaten voor.

Wist je dat we …

  • samenwerken met een externe partner? Onze keuze viel op Indiville. Dit onderzoeks- en adviesbureau werkt samen met de Universiteit van Hasselt en heeft heel wat ervaring met wetenschappelijk onderbouwde bevragingen.
  • met een steekproef werken? 2.000 inwoners - een doorsnede van de Oostkampse bevolking - krijgen een uitnodiging op naam. Zo kunnen we nadien uitspraken doen over de gemiddelde Oostkampenaar.
  • deze oefening in 2023 opnieuw willen doen? Zo zien we of de tevredenheidsmeting en de
    aanpassingen die we zullen doen effectief tot meer tevreden inwoners heeft geleid.

Meer info

 tel 050 819 819, info@oostkamp.be

Praktisch

dienst Burgerzaken-bevolking

OostCampus, Burgerzaken, loket Onthaal

Siemenslaan 1
8020 Oostkamp

tel.050 819 890
fax050 552 408
burgerzaken@oostkamp.be visitekaartje
openingsuren dienst
LCP