Geen zitdagen invullen personenbelasting dit jaar - wel telefonische ondersteuning

Info (grote weergave)

De belastingdienst voorziet ook dit jaar (n.a.v. de corona-crisis) enkel telefonische ondersteuning voor het invullen van je belastingbrief.

Hoe werkt het?

  • Je wacht tot je je brief ontvangt.
  • Je belt naar het telefoonnummer dat op de brief staat. Een medewerker van de belastingsdienst maakt met jou een afspraak voor het invullen van de aangifte per telefoon.
  • Tijdens deze afspraak overloopt de medewerker van de belastingdienst met jou je situatie en vult voor jou de gegevens in op de computer.
  • Je krijgt die info nadien opgestuurd per post.
  • Je ondertekent het document en stuurt het terug of je bevestigt de ingevulde gegevens via MyMinfin.

Lukt dit niet, dan kan je nog altijd bellen naar de sociale dienst om te zien of zij je verder kunnen helpen: tel 050 819 960.

op 05 mei 2021
Nieuwsoverzicht
LCP