Online dienstverlening Oostkamp in de lift: maak een online afspraak

Dit nieuwsbericht is niet actueel.

Icoon website (grote weergave)

De administratieve gemeentelijke diensten werken momenteel enkel op afspraak. Tot midden mei kon je een afspraak boeken via e-mail of telefonisch. Nu kunnen heel wat van die afspraken online geboekt worden via de gemeentelijke website.

Voor de dienstverlening van Burgerzaken, Onthaal en Ruimtelijke Ordening kan men vanaf nu voor heel wat producten online een afspraak maken. Zo kan de klant kiezen wanneer de afspraak het beste past voor hem/haar én wint de betrokken dienst tijd wat betreft de verwerking van de boeking.

Voor de standaard diensten / producten weten we hoe lang het bezoek duurt, waardoor dit goed te organiseren is via een online boeking. Voor sommige producten / diensten is het moeilijk om een vaste tijdsinschatting te maken, omdat die afhangt van de complexiteit van het dossier. In dat geval is het niet mogelijk om online te boeken. Het is dan immers aangewezen om de afspraak toch per mail of telefonisch te maken. Dan kan de afspraak gepersonaliseerd worden. Ook wie geen echt geen tijdsslot vindt dat past, kan via e-mail of telefonisch contact opnemen om een geschikt moment te zoeken.

Vanaf 28 mei is ook een online afspraak maken voor de bib mogelijk (langsgaan vanaf 2 juni).

Reservaties gebeuren via volgende links:

Telefonisch of via e-mail:

Jan de Keyser, burgemeester: “In deze digitale tijden boekt iedereen online, een gemeente kan dan ook niet achterblijven. Met deze kleine aanpassing zetten we weer een belangrijke stap richting digitale, klantgerichte dienstverlening. En wie liever niet online boekt, kan uiteraard nog steeds bij ons terecht via e-mail of telefonisch.”

op 15 mei 2020
Nieuwsoverzicht
LCP