Wonen

  1. Waar kan ik terecht met algemene meldingen en klachten? 

    In het digitaal loket vind je formulieren waarmee je op een eenvoudige en snelle manier een melding kan doorgeven: http://www.oostkamp.be/meldingen

    • beschadiging van wegen
    • defect openbare verlichting
    • melding over milieu / afval
    • melding over het openbaar groen
    • melding over verkeerssituaties
    • melding over water / riolering
    top
  2. Waar kan ik terecht met vragen over het kadaster en registratiekantoor?

    Dit zijn diensten van de FOD Financiën. Je vindt de contactgegevens op hun website.

    Specifieke vragen over registratie huurcontract? Vind je op website FOD Financiën.

    Specifieke vragen over registratie koop of verkoop? Vind je op website FOD Financiën.

    Specifieke vragen over kadaster? Vind je op website FOD Financiën.

    top
  3. Waar kan ik terecht voor het melden van acute wateroverlast?

    • Tijdens de kantooruren: dienst Publieke Ruimte : waterlopen@oostkamp.be
    • Buiten de kantooruren: bel naar de brandweer t 100, t 112 of t 050 84 16 66 (volgens hoogdringendheid) 
    • via het meldingsformulier water/rioleringen in het digitaal loket van deze website
    top
  4. Waar kan ik terecht voor het melden van verstopte rioolputjes? 

    • Tijdens de kantooruren: Publieke Ruimte: tel 050 819 880 | wegen@oostkamp.be, waterlopen@oostkamp.be
    • Buiten de kantooruren: bel naar de brandweer t 100, t 112 of tel 050 841 666 (volgens hoogdringendheid) 
    • via het e-formulier melding water/rioleringen in het digitaal loket van deze website
    top
LCP