Wonen

  1. Waar kan ik terecht met algemene meldingen en klachten? 

    In het digitaal loket vind je formulieren waarmee je op een eenvoudige en snelle manier een melding kan doorgeven: http://www.oostkamp.be/meldingen

    • beschadiging van wegen
    • defect openbare verlichting
    • melding over milieu / afval
    • melding over het openbaar groen
    • melding over verkeerssituaties
    • melding over water / riolering
    top
  2. Waar kan ik terecht met vragen over het kadaster en registratiekantoor?

    Dit zijn diensten van de FOD Financiën. Je vindt de contactgegevens op hun website.

    Specifieke vragen over registratie huurcontract? Vind je op website FOD Financiën.

    Specifieke vragen over registratie koop of verkoop? Vind je op website FOD Financiën.

    Specifieke vragen over kadaster? Vind je op website FOD Financiën.

    top
  3. Wat is het nummer van de Technische dienst? 

    De Technische dienst is een benaming die we niet meer gebruiken.

    Er is het loket Grondgebiedszaken met:

    • dienst Ruimtelijke Ordening: voor alles wat bouwvergunningen e.d. betreft, ruimtelijke planning, … : tel 050 819 850 of ruimtelijkeordening@oostkamp.be
    • dienst Publieke Ruimte: voor alles wat onderhoud publiek domein betreft (groen, wegen, verkeer, rioleringen, water): tel 050 819 880 of openbarewerken@oostkamp.be.
    • dienst Milieu: voor alles wat met milieu, duurzaamheid, afval, containerpark, ...  te  maken heeft: tel 050 819 860 of milieu@oostkamp.be.
    • dienst Lokale Economie en Landbouw: voor alle vragen van ondernemers en landbouwers: tel 050 819 860 of economie@oostkamp.be of landbouw@oostkamp.be.

    Bij de dienst Technische Ondersteuning kan je terecht voor vragen over gemeentelijke gebouwen: 050 819 800 of gebouwen@oostkamp.be

    top
LCP